Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

onsdag, december 14, 2005

no more kolla på sex and the city med pappa

det är sex and the city-maraton på trean och jag har fått ytterligare en anledning att MÅSTA flytta hemifrån. pappa utbrast just "men den där är ju för stor!" när samantha köpte dildos.

men det kan bli verklighet. att flytta alltså. alldeles snart ska jag gå in på SKB:s hemsida och klicka på knappen "ja". "ja" som i "ja, jag är intresserad av att skriva kontrakt". det ni.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag satt och kollade på sex & the city marathonet med min mor. hon kommenterade slutscenen (när samantha rider smith) med ett "jag måste nog börja gympa mer". man ska nog undvika att titta på programmet med sina föräldrar helt enkelt.