Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

onsdag, november 23, 2005

slösurfartips

två surftips för den uttråkade:

www.svt.se och klicka på "öppet arkiv". kolla in oförglömliga Hajk-inslag som "Bengt gör en säckpipa" och "Bengt gör smörgåspålägg av ägg". jag skrattade så jag grät.

www.snyggast.se , sök på "dikt" och njut av poesi av hög kvalitet; "Du är mitt allt och mitt ända, med dig får inget hända Du är det finaste i norden, och även på jorden "

eller ta del av visdomsord:
"Många män tror att ju större bröst en kvinna har, desto mindre intelligent är hon. Jag tror inte det funkar på det viset. Jag tror det är tvärtom. Jag tror att ju större bröst en kvinna har, desto mindre intelligenta blir männen!!! ;P"

eller få goda livsråd:
"Familjen betyder mest! ni ska alldrig säga jag hatar dwej till dom, för du vet att du älskar dom, och dom älskar dej"

1 kommentar:

lillasyster troll sa...

Oaaaah!
Jag saknar dig med!
Fast det är väldigt snatr till jul... ett efter nyår skulle nog värma mer...
Besök alltså...
Kram min sköna!