Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

torsdag, september 28, 2006

dovas-häng och mag-pirr

igår var det dovas-onsdag som vanligt. vi är verkligen stammisar där nu! vår personliga bartender jan har till och med börjat reservera bord åt oss. igår var det så mycket folk att han fick boka två bord. 20 pers tror jag vi var. när nån ny kommer till gänget som inte onsdagshängt på dovas med oss tidigare får denne presentera sig för jan och visa leg. det är fina grejer att vara stammis. men ni vet ju hur uje säger att "när man kan sin roll så bra att man gör den utantill då är det alltid dags att dra".

och OJ vad jag ska dra! och OJ vad fjärilarna i magen har fått spatt! ibland resulterar de i hyperventilering. ibland i att jag utstöter konstiga skrik-aktiga pip-ljud. (det senare är något som min sambo är mer än välbekant med.)

nedan följer en liten bildserie från mitt sista dovas det här året. motiv: glasögonormarnas sammansvärjelse.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe! hoppas verkligen inte våra barn ska hetta ann-britt eller ingal-lill :P

alltså, rut kan ju vara sött så länge hon ör liten. men en saga eller tindra hard et nog lättare med sitt namn i tonåren.

närå, jag glömde inte lilla ;) Stina. Jag var sjuksyster den kvällen...