Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

onsdag, mars 01, 2006

generad - moi?!

i lördags var det inflyttningsfest i vårberg. det var en riktigt trevlig tillställning. vi buggade (som bilden visar) och förtärde ganska stora mängder glassdrinkar. kvällens höjdare var helt klart:

explorer-vodka
päroncider från lidl
fruktsoda
vaniljglass

men det är ju endast min subjektiva uppfattning.

när man har inflyttningsfest är det ju brukligt att gästerna ger den nyligen inflyttade någon typ av inflyttningspresent. vanligen brukar en sådan present vara av praktisk karaktär, eller bara något till det nya hemmet i största allmänhet. men mina vänner är inte som andra vänner. de tyckte tydligen att det jag mest av allt behövde i mitt nya hem var en Rabbit and Pearl-dildo i skinande rosa. de hävdade till och med att den var lösningen på så gott som alla mina problem. och visst, jag klagar inte. faktum är att jag blev väldigt glad för inflyttningsdildon, om än aningen generad.

idag arbetade jag min första dag på förskolan. skillnaden från äldreboendet var hårfin. återkommer med mer fakta på den punkten. nu måste jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte så stor skillnad på de olika delarna av sverige iallafall, själv fick jag minsann en penispump. hehe

vivituff sa...

den kan ju rotera åt både höger och vänster. vad mer begär du? du borde vara tacksam över att ha så sympatiska vänner som tänker på ditt eget bästa.