Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

lördag, april 01, 2006

vad och varför (och who the fucking cares egentligen?)

gårdagskvällen på thomas inflyttningsfest lämnade vissa frågor hängande i luften:

- vad är det för fel på att hångla först och prata sen?
- varför envisas jag med att spela gitarr när jag är full och har nedsatt funktion på samtliga sinnen?
- varför känner alla lars?
- varför envisas jag med att bugga när jag är full och har nedsatt funktion på samtliga sinnen?
- varför bor jag inte i midsommarkransen utan i fucking jävla vårberg?
- varför har jag ingen skiva med Jayhawks?
- who the fucking cares?!?!?

PS.
"thomas ÄR porr"
"gud vad ni är NI!"
"man måste få sova hos den man vill sova hos för annars blir man sjuk i huvudet"

2 kommentarer:

Kato sa...

aha, jag läste fel; trodde du skrev "varför envisas jag med att hångla först och prata sen?". Därav eventuell ryyktesspridning som jag er om ursäkt för!

kom för all del hot och drick saft när du frisknat till. puss!

vivituff sa...

vem var det förresten som sa "man måste få sova hos den man vill sova hos annars blir man knäpp i huvudet"?