Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

tisdag, januari 09, 2007

en pizza i jordbro

ibland har man flyt. efter mina äventyr på andra sidan jorden fruktade jag att hemkomsten skulle innebära månader långa av fångenskap i mitt föräldrahem i bredäng. men icke. två veckor efter att jag kommit tillbaka till mitt fosterland (observera mitt oväntade ordval!?) är jag inflyttad och klar i hannes jordbrokollektiv. ja, hannes till och med bjöd på pizza första kvällen - for the right jordbro spirit.

så nu sitter jag här. i mitt egna rum. med mina egna gardiner och min egen dator och mitt egna lilla liv. det fortsätter på något sätt, om än i mörkare och aningen kyligare tappning. (notera aningen; sanningen att säga har jag sällan frusit så mycket som min sista vecka i melbourne.)

livet som består av 25 kronorsöl på dovas varje onsdag, fikadejter med sanna, middagar hos bredäng bitches och ett och annat fylleslag till helgen. och träffa moderaten från farsta, även om det är något jag ska sluta med. på riktigt.

en grej jag funderar på att spexa till min tillvaro med såhär till våren är att bli ulf lundell-fanatiker. vad tror ni om det?

5 kommentarer:

vivituff sa...

varför ska du sluta träffa moderaten? och vem är killen som är "söt" som det ryktas att du har hånglat med? du undanhåller saker för mig!

Linnea sa...

hahah jag kanske har sett bilder!!!!

Anonym sa...

Ulf Lundell är väl ändå såååå förra året?

Linnea sa...

alltså jag är ju bra snygg

Anonym sa...

skönt att ha dig hemma stina!!!!!!!!!!!

//Letti