Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

måndag, februari 12, 2007

det var ju det här med insyn

alltså jag är ju inte precis tjejen som är kinkig med insyn. i såna fall hade jag kanske skaffat mig någon annan typ av gardin än en genomskinlig vit; jag bor ju trots allt på markplan. nej, jag brukar inte ha några problem med att sitta naken vid fönstret av den enkla anledningen att det nästan aldrig går förbi någon där utanför. och om dom går där utanför så går dom på trottoaren och den är typ fem meter från mitt fönster. döm av min förvåning när det för en minut sedan står en MAN EN DECIMETER UTANFÖR MITT FÖNSTER. han hade hörselkåpor på sig, jobbarkläder och plockade skräp. ja det var inte så att hans huvudsysselsättning var att stå och glo på nakna stina genom fönstret, precis. men ändå! han kunde ha gjort det! jag är i chock över verkligheten som plötsligt kommit ikapp mig. någon som har en persienn att låna ut?

Inga kommentarer: