Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

måndag, februari 12, 2007

riktig jävla fetingdokumentär

i morse ringde jocke. han undrade var jag var och var jag sovit eftersom jag inte sovit hemma. han lät nästan lite orolig. jag tycker det är vansinnigt gulligt att han tagit på sig rollen som extra-sambo/far/storebror/valfri familjemedlem åt mig om helgerna. festen hos sara och marcus var över förväntan med ett och annat spexigt inslag. till exempel vräkåt paulina (hobbyveganen) och jag smörgåstårta med mycket majonäs och skinka. ett av de mindre trevliga inslagen var att någon lyckades hälla rödvin på min fina vita sjal. idag jobbade jag lite i garnaffären och sen hängde jag med vivster och eileen. vi köpte pizza av slobodan på guldbaggepizzerian och sen kollade jag och vivster på "tillbaka till jordbro" och "en pizza i jordbro". det är finstämda filmer han gjort, rainer hartleb. tre tusen mil från de masssproducerade dokusåpainspirerade bajsdokumentärer dom fläker ut på tv nu för tiden. nej rainer sätter bara på kameran och så väntar han tills dom pratar. inga snaskiga frågor, ingen töntig musik och inga generaliserande speakerröster. bara riktig jävla fetingdokumentär.

1 kommentar:

vivituff sa...

ja, dom var fett fina. men jag vill ju se alla mår bra nu också.