Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

söndag, februari 04, 2007

och så brottades vi lite

mitt liv är ganska trivsamt för tillfället men föga spännande. i fredags blev vi fulla. det var ganska kul. jag träffade en söt kille som jobbade på aftonbladet KLICK. jag skrattade honom rakt upp i ansiktet när han berättade det. han tittade frågande på mig men det var väldigt hög musik på så han trodde nog att jag trodde att han sagt någonting helt annat som var skojigt. sen hånglade vi. när jag kom hem satt jocke och hannes och nördade sig i köket. dom skrattade åt mig och så sa dom åt mig att dricka vatten.

dagen därpå var jag jättebakis. hannes och jocke var jobbiga och turades om att välja äckliga samtalsämnen. typ "tortyrmetoder i kina" och dylikt. men efter en jordbro-special-pizza (halvt inbakad med oxfilé och bearnaisesås!), två liter cocacola och lite godis började jag bli människa igen. då var det schlager. hannes drack shottar. en shot för varje avdankad kändis, en shot för varje tonartshöjning och en för varje låt med etno/latinotema. anna book kammade således hem tre shots.

sen kollade vi på the breakfast club och brottades lite.

2 kommentarer:

Linnea sa...

buhu jag vill också bo i erat lilla kollektiv!!! kan inte ni typ köpa de andra läenheterna i mitt hus svart och så kan vi ha kollektiv i hela huset!

vivituff sa...

haha. breakfast club är ju värsta filmen!