Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

onsdag, augusti 15, 2007

Ghetto-chic

Jag är fullt medveten om att arga lappar i tvättstugan förekommer i de flesta områden och sociala klasser. Men jag tror ändå att min tvättstuga tar priset i att var ghetto-chic: "LÄMNA TILLBAKA MINA JEANS DIN TJUVJÄVEL!" , "DO NOT STEAL OTHER PEOPLE'S MACHINE TIMES!!! IDIOTS!" eller varför inte "I've recognized your laundry, I know who you are! If you don't like the system get your own machine!".

Fler ghettofakta är för övrigt att på vägen mellan pendeltåget och centrum (en drygt tio minuter lång promenad) är det endast EN enda gatulykta som fungerar. Vänta, hur var det här med storstadssatsningen? Jag har iallafall gjort min medborgerliga plikt idag och ringt kommunen och felanmält skiten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flempan boys!

Anonym sa...

Sjuuukt duktig tjej! Bästa tjejen jag vet.