Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

söndag, april 01, 2007

annons

Uppdraget
Dina huvuduppgifter kommer att bestå i att hångla, ha sex och föra intellektuella samtal med en ung kvinna. Du förväntas också följa med på fester, middagar och andra sociala evenemang. Det är även viktigt att du är initiativrik och själv hittar på passande aktiviteter såsom promenader, konsert- och museibesök m.m.

Dina kvalifikationer
Jag ser gärna att du är lite äldre och har erfarenhet av såväl singelliv som längre förhållanden. Jag tror att du är högskolestuderande alternativt färdig med din utbildning och arbetar. Spelar du i ett häftigt band är det klart meriterande. Som person krävs det att du är självständig, flexibel och är bra på att hålla många bollar i luften, vid exempelvis matlagning. I sängen ser vi helst att du är erfaren, lyhörd och innovativ. OBS! Endast sökande med stor kuk behandlas. Stor vikt läggs dock vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder jag dig?
Umgänge, hångel och sex med en vacker ung kvinna. Tillgång till delad säng i Jordbro. Fast tjänst, provanställning tillämpas.

Tror du att du är den jag söker? Hör av dig med ett meddelande i kommentaren. Ange referens: pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker lönen var lite väl låg, går det förhandla?

//rasta

Anonym sa...

Det här är ju för jävligt. Du är utan konkurrens den mest attraktiva kvinna jag känner och det enda svar du får på din fina annons är nån gnällig jävla fackrepresentant! Skandal!

Vad kan detta bero på? Har manskönet gått underjorden för slutspelet i hockey? Är de ljusskygga? Eller sitter de hemma och frösår pelargoner för att sedan kunna slänga sig ut på köttmarknaden och marknadsföra sig som mjukisar? Jag har ingen aning men en sak är säker: de allra flesta av dem är slödder som inte förtjänar dig, de som är fina nog dyker upp tids nog. Tills dess finns det batteridriven kärlek att få. Lycka till, min sockertopp!