Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

fredag, april 06, 2007

i min förort

i min förort får jag frågan om jag gjorde massa dumma saker i mitt tidigare liv eftersom min karma tvingar mig att bo där jag bor.
i min förort säger pizzabagaren att han inte ens skulle bo där jag bor om han fick betalt.
i min förort ser man polisbilar varje dag.

i min förort kan man köpa kate bush-skivor för tio kronor.
i min förort kan man ta långa skogspromenader.
i min förort fixar skräddaren allt (men han ska bara runka först).

2 kommentarer:

Per-Arvid Berglund sa...

i min förort såg man nationella insatsstyrkan i omärkta vans nästan varje dag, men sen flyttade mc-gänget därifrån igen, och sen var det inget mer med det.

Anonym sa...

i min förort(favela)kunde man se 17-åringar med automatvapen och "bocas" där folk var påtända som fan. öhh vet inte om jag försökte göra en humoristisk poäng?
kram