Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

tisdag, april 03, 2007

tjo vad det var livat

idag var det drama i jordbro. det kom förbi en massa folk; polare till dom i lägenheten ovanpå typ. sen kom en ambulans. sen tog dom med sig tjejen i lägenheten ovanpå och bar i väg med henne på en bår och in i ambulansen. jag smygtittade genom nyckelhålet. så mycket mer spänning än så bjöd inte denna dag på. men jag undrar hur hon mår. hon såg nästan död ut.

GIVE ME ACTION AND DRAMA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, vad ska man tro om sånt? "Vi ses hemma hos mig och våldtar min tjej", "Vi ses hemma hos mig och könsstympar min tjej" eller "vi ses hemma hos mig och tar en överdos"?

Visst är det synd om mänskligheten men jag tycker nog att Strindberg saknade vissa perspektiv. Helvetet har ju flera kretsar och kvinnorna är alltid längst ner. Fy bövelen.