Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

tisdag, januari 31, 2006

det våras i vårberg

tangentbordet på min nya dator har en otrevlig ovana att stänga av sig själv med jämna mellanrum. om jag kände för det så skulle jag kunna säga att det också är det enda otrevliga som hänt de senaste dagarna. så jag säger väl det: de senaste dagarna har varit väldigt trevliga och trevligare än på mycket mycket länge.

det är vår i luften och snön smälter i vårberg. orden i mitt huvud verkar följa snöns exempel och snart har alla orden smält bort och avdunstat och blivit luft. känns det som. men det gör egentligen inte så mycket. i don't need words, i've got my ipod, typ.

i morgon ska tjejen som inte gillar barn på jobbintervju på dagis. det kanske låter olämpligt men frågan är om det inte är ännu mer olämpligt att ha en mordbenägen tjej på ett äldreboende. vem vet.

Inga kommentarer: