Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

söndag, januari 01, 2006

nytt år, ny bostad, nya tag

så här är det: jag och lovisa har fått en lägenhet! och den ligger mitt i smeten till på köpet - närmare bestämt 30 sekunder från Vårbergs tunnelbana! och det är inflyttning om - håll i er nu - två veckor! höhö, things couldn't be better.

igår var det nyårsafton och fest hos katarina och många trevliga människor och en jävla massa sprit. innan dess var det lyckad middag hemma hos mig med ännu trevligare människor och jävligt god mat.

2006 här kommer jag! vind i håret, snor i näsan och glid under pjucksen. det kommer bli fine.

1 kommentar:

vivituff sa...

oh, sweet smell of success, handle me with care.

jag ser fram emot en feting inflyttningsfest.