Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

torsdag, juli 27, 2006

den tuffa saken

det är ljummen sommarnatt. jag är ensam hemma och lyssnar på bob marley på max-volym. idag har jag gjort några ganska ospexiga saker och en ganska tuff sak. eftersom jag helst vill vara tuff så berättar jag bara den tuffa saken.

den tuffa saken är att jag bokat en biljett till melbourne. den första oktober åker jag och så kommer jag hem igen tre månader senare. just nu känns det som så här som mormor sa när jag skjutsade henne i bilen: "jag är inte rädd. det har jag inte förstånd till."

4 kommentarer:

Anonym sa...

australienare är skoj. :)

Anonym sa...

Grattis min finstumpa!

Kato sa...

vadvadvad det här har jag missat vi måste hänga du måste uppdatera mig om dina planer puss!

Anonym sa...

fan vad kul!!!det kommer att bli grymt! kram