Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

torsdag, juli 06, 2006

this one goes out to åsa (ett sjukt internationellt gångbart namn)

jag har lovisa-fritt hemma nu ett par dagar. det firar jag med att lyssna på samba (!) på jättehög volym och svulläta mozarella. och så tittar jag mig själv i spegeln varannan sekund. jag har nämligen klippt mig och är väldigt snygg. sedan en dag tillbaka har jag kort hår för första gången på typ säkert minst 10 år. det känns knasigt men ganska bra och lite småbusigt sådär.

igår sa jag hej då till min kära vän åsa. åsa är en ball tjej som jag tycker mycket om. på lördag ska hon åka till brasilien alldeles själv på äventyr på obestämd framtid. sambamusiken i min lägenhet är en hyllning till henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du blev faktiskt helt sjukt snygg :) ah vad fint jag kanner mig riktigt hedrad! PUSS (dessvarre ar jag strandsatt i madrid en natt pga av forseningar pa arlanda :S varsta anti-klimax)