Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

tisdag, juli 11, 2006

pillow-talk

och han sa:
hur känner du inför liksom sånt här typ du vet kärlek och pojk- och flickvänner och sånt?
och jag sa:
well, det känns väl inte riktigt som så va?
och han sa:
nä. jag har slutat tro på kärleken.
(och jag tänkte:
det har inte jag, men kanske slutat leta.)
och han sa:
jag är alltid ärlig.
och jag sa:
det är bra. vi tänker nog samma sak.
fast det lät lite sorgligt förstås det du sa om kärleken...

2 kommentarer:

Kato sa...

peh. världen.



men. jag brukar väl inte vara så hypokondrisk? jag är gnällig, men jag har oftast rätt i mina farhågor :P
det var i alla fall sjukt underhållande, och idag har tandläkare grävt i mitt tandkött. varje dag har sina välsignelser. puss, tack för en trevlig gårdagskväll, även. du är vacker som en dag!

vivituff sa...

nåde dig om du dör tvåsamhetsdöden. då kommer jag bli ännu mer bitter och olycklig, annars; fortsätt ligga. det gör dig nog gott.