Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

torsdag, november 16, 2006

jag vet att ni har langtat!

ey kids. jag har hittat en fett spexig och snabb dator. hall till godo.



sa har snyggt ar det pa whitsunday islands.



sa har porriga stenar bildar gamla koraller ibland.



sa har ser jag ut nar jag ar gravid i townsville.



sa har knasig ser michael ut nar han ater sushi.



sa har glada ar jag och jelena nar vi seglar.



sa har sexig ar jag nar jag snorklar.



sa har sota grodor bor det ibland pa vandrarhemmets toalett.



sa har dekadenta hundar bor det i outbacken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Sicken (fylle)hund :D

Anonym sa...

Åh älskling! Det gör ont att se dig på bild... saknar dig ju! Roliga bilder i alla fall och kul att du har det bra. Själv löneslavar jag på fyra (!) olika jobb och tycker synd om mig själv. Nån ska ju vara martyren också... Nåväl, på onsdag sticker jag på min Skottland och England-semester, så då kommer allt att vara frid och fröjd igen!

Och på tisdag ska jag anmäla dig till lägenheten, skam den som ger sig! Pusspusspusspusspusspusspusskram

Anonym sa...

Hej igen! Nu har jag anmält dig till lägenheten! Det här med att du också sökt lägenheter i Hässelby vill dock vi i Bredäng Bitches rikta skarp kritik emot. Vi vill ha dig här.