Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

torsdag, november 02, 2006

solskyddsfaktorsfilosoferande

befinner mig fortfarande i paradiset mission beach. har hangt med tysken michael (som tyvarr inte ar pa langa vagar sa sot som den senast omnamnda) den senaste veckan. det ar praktiskt att ha nagon man kanner som kan smorja in en pa ryggen med solskyddsfaktor.

det ar annars en mycket lustig foreteelse tycker jag. solskyddsfaktorinsmorjande. det bevisar liksom pa nagot satt att det inte ligger i manniskans natur att:
1. leva i detta klimat. (om man ar blekfis och inte typ svart aborgin.)
2. klara sig utan andra manniskor.

jag tycker det ar vansinnigt roligt det har med att smorja in varandra med solskyddsfaktor. bara att strutta omkring i bikini tycker jag ar vansinnigt roligt. liksom folk gar obehindrat omkring i UNDERKLADER pa allman plats! och sen ber man halvt frammande manniskor att gnida in ens kropp med kram. det ar verkligen vansinnigt. men exhibitionisten i mig trivs som fisken i vattnet.

i morgon ska jag och michael hoppa fallskarm!

4 kommentarer:

Anonym sa...

BIKINI! tänk att få gå runt i en sån hela dagarna. Här är det rena rama vintern nu. Så bikinin känns så långt bort =(

vivituff sa...

jag vill också strutta omkring i bikini. inte förfrysa mina tår och halka omkring i den nykommna snön.

Anonym sa...

Fallskärm! Ljuva kvinna, jag älskar ditt sätt att vara galen och frigjord! Pusspusspusspusspuss.

Anonym sa...

Shit, solskyddsfaktor känns mig fett främmande. Här var snöstorm igår och all bil- och busstrafik stannade i flera timmar! Fallskärm är skoj, särskilt om den man hoppar med är väldigt snygg, *suck* härliga tonårsminnen... Pusskram!