Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

tisdag, oktober 31, 2006

rapport fran mission beach

med viss moda lyckades jag ta mig ifran cairns dar jag tillbringat en vecka. det utvecklade sig till en valdigt bra vecka, med manga nya trevliga ansikten, at-allt-du-vill for 8 dollar-buffeer, kannor med ol och solsken. men man ska ju sluta nar allt ar pa topp sa nu befinner jag mig pa mission beach, tva och en halv timme soder om cairns.

i forrgar hyrde jag bil med tva tyskar och utforskade regnskogen norr om cairns. det var varsta haftigt for regnskogen strackte sig liksom anda ner till stranden, som var bland de vackraste jag sett hittills. (aven om det borjar bli viss inflation pa vackra strander...)

poolen ar tre meter fran datorn dar jag sitter nu och ytterligare femtio meter harifran ar sjalva mission beach. en skylt vid poolen proklamerar "topless bathing feel free". hepp hepp. nu har jag ingen tid kvar.

2 kommentarer:

Letti sa...

Hoppas du har det bra Stina! Vet du hur man firar jul i Australien?

Kato sa...

haha, betyder det där att man får bada topless? eller, alltså. jo. såklart, i australien pratar de ju faktiskt engelska. hehe.

jag saaknar dig!