Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

fredag, oktober 13, 2006

kontentan var att jag ar fantastisk

jag hade precis skrivit ett jattelangt och utforligt inlagg om mina aventyr de senaste dagarna har i australien. och PANG sa dog datorn. orkar inte skriva allt jag skrev da, men det gick ungefar pa foljande tema:

jag har gjort massa australienaktiga saker! typ tittat pa vilda koalor och kangurus, beundrat kitchiga solnedgangar och legat pa marken ute i ingenstans och tittat pa stjarnhimmeln och varit filosofisk. jag har klattrat i berg, akt helikopter, checkat in regnskogen, akt massa massa buss och sa har jag kommit fram till staden adeleide dar jag nu befinner mig. adeleide suger egentligen. det sager alla och jag ar inte sa sugen pa att gora mig av med mina fordommar om staden heller. jag vantar mest till pa tisdag, for da ska jag aka pa varsta oken-resan till uluru. det blir fett spannande.

nu ska jag snart traffa sharon och ben och aka ner till stranden. det ar ganska varmt har i adeleide och jag hade hoppats pa att fa australieninviga min bikini idag. men just idag verkar dock solen ha tagit semester. naja.

jag har under dessa dagar kommit fram till manga saker om mig sjalv. kontentan av bloggen som forsvann var att jag ar en fantastik manniska, ungefar. kanske aterupprepar alla anledningarna till detta vid nasta tillfalle da jag kanner att jag har hybris.

2 kommentarer:

lillasyster troll sa...

Klart du är en fantastisk människa., kom faktiskt på det igen när jag för nån dag sen satt och tänkte på dig. Funderade på att skicka dig ett sms då men det blev inte så..

och nu har du sett koalor! hoppas du tog bilder... ;)

det låter som att du kommer ha på tok för mycket uppleveleser för att kunna återge hälften när du kommer hem men jag hoppas du saknar oss lite.. jag saknar dig

puss!

lillasyster troll sa...

Klart du är en fantastisk människa., kom faktiskt på det igen när jag för nån dag sen satt och tänkte på dig. Funderade på att skicka dig ett sms då men det blev inte så..

och nu har du sett koalor! hoppas du tog bilder... ;)

det låter som att du kommer ha på tok för mycket uppleveleser för att kunna återge hälften när du kommer hem men jag hoppas du saknar oss lite.. jag saknar dig

puss!