Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

söndag, augusti 27, 2006

den här helgen har jag varit jätteduktig. jag har konsekvent dissat alla alkoholrelaterade aktiviteter som föreslagits mig och jag har gått och lagt mig i alla fall nästan i tid och druckit stora mängder te. så i morgon får jag verkligen pallra mig iväg till jobbet. friskare än så här lär jag inte bli.

idag fyndade jag och vivi böcker på loppisen. till min stora belåtenhet hittade jag lundells 'sömnen'. 'sömnen' är hans andra roman efter jack och det känns som den enda tänkbara fortsättningen för mig på livet efter jack.

2 kommentarer:

vivituff sa...

Det finns EN bok, och det är jack. (kanske möljigtvis två om sömnen skulle vara något att ha)

Per-Arvid Berglund sa...

sömnen är rolig. han kallar rödabergs-området för "charons väntrum" eller "charons brygga" eller nåt sånt, för att det bor (bodde) så många gamlingar där.
och så är det med en rolig karate-gubbe också!