Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

söndag, augusti 20, 2006

jag vill i alla fall tacka öppna kanalen som gett mig så mycket

hej. jag heter stina. jag har tre intressen:

1. försöka se snygg ut
2. dricka öl
3. titta på kristna barnprogram på öppna kanalen

tycker ni mitt liv verkar enformigt? det är det också. förslag på alternativa intressen/sysselsättningar/hobbies mottages med tacksamhet.

m v h stina simonsson

PS. på agenda säger en kvinna på brett dalmål att socialdemokratin är en frihetsrörelse och en rörelse för förändring. fniss fniss. typ? DS.

6 kommentarer:

Anonym sa...

alternativt intresse/sysselsattning i stil med australienresa ar kanske inte ett sa daligt alternativ? puss

Anonym sa...

Några till förslag på hur du kan förgylla tillvaron, från en utomtående:
1. Prova drick något annat än öl. Köp exempelvis en flaska av nr 12186 nästa gång du handlar på Systemet. Du får visserligen en hel kasse med fulöl för samma pris (87:-), men efter att ha delat den här flaskan med någon du tycker om kommer du att känna dig berikad och tillfreds. Bjud dock inte den där o-reko snubben, han verkar - av din beskrivning att döma - inte vara värd en sådan ljuvlig smakupplevelse. Inse däremot att du själv troligtvis är värd just detta.
2. Stäng av teven, sätt på stereon.
3. Stäng av stereon, njut av tystnaden.

Stina sa...

tack för de fina förslagen. jag kommer spontant på en fjärde punkt också i "stäng av datorn".

men snitto vem är du egentligen? du verkar ju onekligen vara en stammis på flonkys del av världen?

Anonym sa...

Snitto heter Ludvig egentligen. En snäll person vid namn Signe tipsade om din eminenta och bitvis riktigt underhållande blogg.

vivituff sa...

hade inte vi som nyårslöfte att hitta en annan sysselsättning än att dricka öl? hur långt har vi kommit egentligen?

Anonym sa...

Yo! Vi skulle ju börja med folkdans! Polskakut alldeles grattis på Skeppsholmsgården nästa söndag!