Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

onsdag, augusti 16, 2006

idag är jag ganska lycklig. jag har fått en förkylning som omöjliggör att jag går till jobbet, men som inte hindrar mig från att göra det jag har har mest lust med att göra. det vill säga dricka blåbärssoppa, kolla på tv, lyssna på regnet och på hidden cameras. snart kommer jocke hem till mig och lagar mat - om än av tvivelaktig karaktär. han ska steka fläskkotletter och jag befarar det värsta av denna unge man som flertalet gånger misslyckats fatalt med matlagning i min närhet. men det är ju liksom tanken som räknas.

idag är jag ganska lycklig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ahhh jag saknar er jag saknar er nar du skriver sadar! puss

vivituff sa...

jag åtar mig uppgiften att slutföra projektet: lära unge herr börjesson att laga mat, medan du är i australien. vem vet, han kanske också har oväntade skills?