Flonky bygger inte om längre. Hon har flyttat in på 24 kvadrat och tänker stanna där åtminstone ett slag.

lördag, augusti 19, 2006

my sweet-loving man

igår var det trädgården och öl och mingel och mer öl och mer mingel. tills jag tröttnade och åkte hem till den o-reko killen. igen. den o-reko killen var mer än lovligt o-reko. men liksom varför ska man vara trevlig när stina uppenbarligen ligger med en ändå? man behöver inte ens fixa frukost på morgonen, om några dagar har hon glömt det och kommer tillbaka igen. och när man säger att hon är cp och att hennes kompisar har porrskådisnamn, ja - då har hon överseende med det. jag tror han menar det som en komplimang när han säger "stinis, du är jävligt lätt att ha å göra med". ooh vilken sweet-loving man jag har funnit mig.

men kanske allt inte är så jävligt egentligen. jag får regelbundet sex och jag har en annan förälskelse vid sidan om. hon heter regina spektor. hon sjunger jättejättevackert och jag blir sjukt berörd och lyssnar på repeat.

i morgon flyttar signe till stockholm och det kan vara det största som hänt i mitt liv sen jag upptäckte vällingen. signe är bäst.

3 kommentarer:

Kato sa...

regina regina regina!

Anonym sa...

gaah jag mår illa av igenkänningsfaktorn i det här! skärp dig nu för fan. han är ju moderat!

Anonym sa...

Oh darling! Om inte annat är det stort i mitt liv. Typ det största 2006.

Pussar.